Informacje

♚ Staż rozpoczęłam 17 lipca 2013 roku.
♚ Pierwszy post dodałam 02 lipca 2013 roku.
♚ Wszelkie pytania mile widziane. Z chęcią odpowiem.

czwartek, 18 lipca 2013

Ciao!

Znalazłeś się właśnie na podstronie szabloniarki Catiany z Land of Grafic! 
Z chęcią wykonam zamówienia z:
1. Gwiazdami Disney'a, a na dodatek: Justinem Bieberem, One Direction i innymi zespołami.
2. Harrym Potterem, Zmierzchem i tak dalej.
3. Z Azjatami, Japończykami i tym podobne.
4. Fantasty, romans - nie obce mi to ;). 
5. I inne w ten deseń.

Nie wykonam nigdy zamówienia: 
1. Anime/manga. 
2. Sportem (nienienienie!).
3. Bajek (jak w ogóle można?).
4. Szablonów z wieloma postaciami.
5. O polityce, religii i tym podobnych.
6. Ocenialnie. 

KONTAKT
E-mail: catianaxx@gmail.com
Twitter: @wingsflashes

12 komentarzy:

  1. Śliczny szablon! Fajna jest czcionka, którą napisałaś "Podstrona". Zdradzisz mi jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, mam prośbę :) Wykonałabyś szablon lub nagłówek na mojego bloga http://endless-problems.blogspot.com/ ? Tematyka: Justin Bieber i Miley Cyrus (teraz w krótkich blond włosach).
    Jeślibyś mogła odpisać na mojego email'a jestemadzia@gmail.com byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, mam takie pytanie : czy wykonałabyś dla mnie szablon na mojego bloga ? Tematyka : One Direction. Będę wdzięczna za odpowiedź, czy podjęłabyś się tego. Mój email : onedirection5345@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo co u góry, zamówienia pod najnowszym postem.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Chciałabym się dowiedzieć, czy byłbyś tak uprzejma i wykonała dla mnie szablon z Lee Taeminem?
    Mój blog: http://kpop-fanficki-pl.blogspot.com/
    Proszę o odpowiedź na maila: Maknae9989@gmail.com
    Z góry dziękuje!
    Hasło: Kudłaty jeż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale tutaj nie przyjmuję zamówień. Najnowszy post (jeśli jest mojego autorstwa).

      Usuń
  7. Cześć
    mam takie pytanie czy zrobilabyś szablon z One Direction na mojego bloga
    http://for-ever-direction.blogspot.com/
    Proszę napisz do mnie na bycina@op.pl a ja podam Ci wszystkie info i zdj do szablonu
    Z góry dzięki !
    Hasło: Kudłaty jeż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety nie zrobię, gdyż zamówienia składa się pod najnowszym postem. (MOIM).

      Usuń